Bestellen en betalen

Kleding is een van de meest verkochte producten van winkels op internet, toch zijn er klanten die het nog niet aandurven kleding via het web te kopen. Met onze gratis passervice hopen wij een belangrijke drempel weg te nemen.

Als internetbedrijf kan je geen steken laten vallen. Vooral niet op het gebied van service en veiligheid. Onze uitdaging is jou te overtuigen van het feit dat we hier voor de lange termijn zijn. Daarom beantwoorden wij hieronder een aantal belangrijke vragen. Mochten er onduidelijkheden blijven, dan horen we graag van je viainfo@blueonbike.nl.

Ik zie nog geen logo van een online winkelkeurmerk?
We zijn het proces voor de aanvraag van het Thuiswinkel Waarborg gestart. Om voor dit waarborg in aanmerking te komen, moet een online winkel aan strenge eisen voldoen. Voor onze algemene voorwaarden als aanvrager van het Thuiswinkel Waarborg gelden dezelfde eisen als die van gecertificeerde leden.

Jullie hebben een aantal gegevens van mij nodig, wat gebeurt daar mee?
Wij hebben een minimaal aantal gegevens nodig voor het verzendproces. Deze gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht.

Ik heb weleens online iets besteld wat vervolgens niet meer leverbaar bleek te zijn.
De producten die bij ons op de website staan, hebben we op voorraad. Zodra een product uitverkocht is, kan je het niet meer bestellen. Wel kan je je interesse viainfo@blueonbike.nl kenbaar maken zodat wij je op de hoogte brengen als het product weer leverbaar is.

Hoe weet ik dat de betaling veilig verloopt?
De betalingen wordt gedaan binnen de veilige omgeving van twee gerenommeerde betaalmethodes. Via Ideal kan je betalen in de omgeving van je eigen bank en binnen de omgeving van PayPal kan je betalen met Credit Card (geen account nodig) of je PayPal-rekening.