Herstelservice

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Gelukkig heb je je helm op en kom je er zelf goed van af, maar je kleding is wel beschadigd.

Omdat vallen al erg genoeg is, zullen wij kijken of wij de kleding voor je kunnen repareren. Je stuurt de kleding naar ons op en betaalt alleen de verzendkosten. Wij kijken of de kleding nog hersteld kan worden zodat je hier de weg weer mee op kan.

Het retourproces

  1. Neem contact op via info@blueonbike.nl en je ontvangt via de email het retourdocument.
  2. Beschrijf de reden van de retourzending.
  3. Geef aan wat het probleem is. Controleer aan de hand van de onderhoudslijst of het probleem een echte fabricagefout is. Indien dit zo is, dan kan je het kledingstuk onder vermelding van ‘fabricagefout’ naar ons opsturen. Is dit niet het geval, dan kan je het onder vermelding van ‘herstelservice’ verzenden.
  4. Vul de rest van het retourdocument en verstuur deze met het pakketje mee
  5. Verstuur het pakketje naar:
    blueOn bike
    Retourservice
    De Kuil 2
    1611KS, Bovenkarspel
  6. Na binnenkomst van het kledingstuk controleren wij het, en nemen contact op om de oplossing te bespreken. De reparatie van de kledingstukken kan een aantal weken duren.
  7. Kleding die gedragen is, graag altijd wassen voor verzending.